Falowniki Forum Instrukcje Porady Strona Główna Falowniki Forum Instrukcje Porady


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Podłączenie falownika SEW-EURODRIVE MOVITRAC B
Autor Wiadomość
sweszler 

Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 3
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2014-02-18, 19:08   Podłączenie falownika SEW-EURODRIVE MOVITRAC B

Witam,

Od razu zaznaczam, że jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość. Moim celem jest wykonanie niewielkiego wyciągu do wakeboardu sterowanego ręcznie. Chciałbym zapytać czy mogę podłączyć falownik MC07B0075-5A3-4-00 tak jak na schemacie ? Czy przycisk bezpieczeństwa, który chcę zamontować na panelu sterowania może być tak podłączony? a także pozostałe elementy jak np. rezystor hamujący, czujnik temperatury uzwojeń oraz hamulec? Jeżeli nasuną się jakiekolwiek sugestie będę bardzo wdzięczny.
 
 
napedy 


Pomógł: 16 razy
Wiek: 53
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 123
Skąd: Zwoleń
Wysłany: 2014-02-18, 22:27   

Nie znam tego falownika ale robiliśmy takie aplikację do wyciągu nart wodnych w Lublinie i Augustowie na silnikach 45 i 55 kW.
Podstawowa sprawa układ musi pracować na motopotencjometrze .
Jest to najbardziej wygodna forma dla obsługującego wyciąg.

Spójrz tutaj wyciąg nart wodnych
 
 
 
sweszler 

Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 3
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 2014-02-19, 21:51   

W tym falowniku nie znalazłem takiej opcji jak motopotencjometr, ale jest wejście analogowe 0-10V i według instrukcji wystarczy zwykły potencjometr, więc mam nadzieję, że jakoś się z tym uporam. Interesuje mnie jeszcze kwestia hamulca, w jaki sposób hamowaliście wyciąg w tej aplikacji? i jak jest z wyłącznikiem bezpieczeństwa? falownik tylko zatrzymuje silnik, czy może jest odłączany całkowicie jakimś układem zabezpieczającym?
 
 
napedy 


Pomógł: 16 razy
Wiek: 53
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 123
Skąd: Zwoleń
Wysłany: 2014-02-20, 09:08